September 14, 2010

Foutje! / My bad!

[scroll down for English version]

Even een kort berichtje over mijn Goede Doelen... Als ik mijn huiswerk beter had gedaan, had ik geweten dat het Rode Kruis niet zomaar geld accepteert van wildvreemde knakkers die van plan zijn naar Gibraltar te fietsen. Met het plaatsen van het Rode Kruis logootje heb ik zelfs de wet overtreden. Nou ja. In ieder geval heb ik besloten mijn inspanningen en jullie steun nu ten goede te laten komen aan Artsen zonder Grenzen (om misverstanden te voorkomen heb ik mijn eerdere bericht aangepast).

Het aanmelden voor de mail lijst is trouwens heel simpel: mailadres invoeren in het kadertje in de zijbalk, en vervolgens klikken op de link in het mailtje dat je ontvangt. Je hoeft geen Google account te hebben of maken.

Ik hoop begin volgende week te vertrekken...


- - -


A little update on my chosen charities... If I had done my homework, I would have known that the Red Cross wouldn't want me to do what I was planning to do. Placing their logo on my blog was even against the law. That's why I've chosen to now support Doctors without Borders/Médecins sans Frontières.

To subscribe to my mail list just enter your adress in the right column, then click on the link you'll recieve in your mailbox. You don't need to have or create a Google account.

I hope to start my trip the beginning of next week...

No comments: